Direktlänk till inlägg 12 september 2011

1 år sedan du lämnade oss...saknaden är enorm !!!

Av mirva roivainen - 12 september 2011 12:31

  MINNEN FRÅN FÖRR AV MIN BROR   

Jag vill minnas alla de stunder
då vi var tillsammans vi två
det är minnen man aldrig glömmer
och som aldrig vi åter kan få

Jag kan höra de ljuva orden
som du viskade till mig just då
det var stunder då lyckan levde
och som värmde när dagen var grå

När jag åter tänker tillbaka
på de dagar vi hade vi två
är det ljuset som kommer tillbaka
som jag åter få se då och då

Sakta faller den sista tåren
som ett minne du lämnat kvar
bara tomheten står här och väntar
som den väntat i alla dar


Hoppas lillebror du har det bra bland änglarna   ÄLSKAR DIG över allt annat, ingen kan ersätta din plats i min hjärta   1 år sedan du lämnade oss, mamma och dina systrar saknar dig också oerhört mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirva roivainen - 23 september 2011 16:33

Idag börja jag med Samuel att vara blöjfri på dagarna...oj oj vad har jag gett mig inpå ? Massor med olyckor, men det gör inget :) Idag har han gjort sin första riktiga A i toan :) han blev ledsen först att det kom en massa skvätt upp på rumpan...m...

Av mirva roivainen - 23 september 2011 16:21

Som sagt nu är det slut med amningen...min lillskrutt råkade BARA bita mig rejält...dock har han inga tänder, men attans va ont de gjorde. Fick inte heller loss han från bröstet så jag fick ta mitt finger i hans mungipa och få loss han :(   Så nu t...

Av mirva roivainen - 23 september 2011 16:14

Har ju liksom inte bloggat på ett tag, som sagt 5 barn tar tiden för mig. Det har ju hänt saker sen sist....Den årliga Storforsmarken hade vi den 17 september, många utflyttade kommer hem till lilla byn.   I år skulle jag ut på dansen...men som...

Av mirva roivainen - 11 september 2011 21:58

Jag har bestämt mig nu... Jag ska ha min BOERBOEL valp nästa år, så tidigt som möjligt  :) Denna underbara ras, man blir ju helt sjuk när man läser. Nu har jag troligen hittat Kenneln också, de finns bara 3 st aktiva kennlar som föder upp Boerboe...

Av mirva roivainen - 8 september 2011 09:09

Det värsta som kan hända mig är att jag får skuldskänslor när det gäller mina barn, man har ju inte riktigt tid med alla samtidigt, speciellt nu när man ammar. Fats jag har ju vart väldigt noga med hur man löser detta så man får egen tid med alla g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards